Kör ni, KÖR VI!!
''fan va sur man blir på dumma idiot tjejer. När man får saker så sjukt mkt billigare än vad det skulle kostat egentligen, när nån lägger ut jävla massa fritid för att göra dom nöjda. men inget duger, och dom behandlar folk som dom vill. så jävla bitchiga. dessutom vägrar betala så mkt dom skulle gjort. gaaaah. så jääävla trött på dom och det är mina kompisar som drabbats också. aldrig mer säger jag. fyfan. skulle kunna skriva så sjukt mkt men fyfan, orkar inte lägga ner tid på äckel.''
:skrivet av ''frisörens'' bästa kompis.
• SÅHÄR SÅG VI UT INNAN VI BÖRJADE FÄRGA! ↓ 
Jag och Denise var hos ''frisören'' 3 gånger var.
Nicole:
1'a gången: Blekte utväxten och la i silvershampoo-skum som gjorde hela mitt hår blont och i samma nyans.
La i ''ljusbruna'' och chokladbruna slingor med folieslingor i nästan hela mitt hår, varav dom ''ljusbruna'' inte syntes. Bra där!! Sen satte hon fast nail-håret.
2'a gången: Jag skulle få en brunare färg i hela håret, den slog över och blev LILA!!!
3'e gången: Skulle det lila försvinna och hon la en kastanjfärg som blev alldeles för ljus.
Förklaring av bilderna:
Bild: Först gången jag var hos ''frisören'', som ni ser syns inga slingor alls i
mitt egna hår bara i löshåret.
Bild 2: Andra gången hos ''frisören'', har mössa på mig på bilden -
vägrade gå utan när det var sååå LILA! Det syns iaf lite på bilden att det är lila-aktigt.
Bild 3: Sista gången hos ''frisören'', det var fortfarande lila och ni ser ju hur fint hon satte fast löshåret!
Bild 4: Så ser det ut nu, jag är iaf rätt nöjd och det ser ganska naturligt ut.
Det är fan bäst att färga hemma!!
Denise:
1. Blekte slingor i hätta två gånger, ask-toning på det, folie slingor som blev jätte orange'a.
2. Folieslingor, bruna & toning på dom ljusa. här var mitt hår ganska ljust.
3. sista gången jag var där färgade hon hela håret med en "askbrun"-färg som blev STEKorange för att den slog över som hon så fint sa. om mitt hår redan var ganskaaa orange't varför lägger man i färg som blir ännu mer orang?
här var jag väldigt irriterad på att hon hade förstört allt när vi hade kommit en bit.
hon sätter även i löshåret den här sista gången oh ja, det syns från alla håll & kanter.
förklaring av bilderna:
Bild 1: Denise sista gången hos ''frisören'' här sa hon åt Denise att Denise själv fick
gå till Åhlens och köpa en asktoning om hon inte var nöjd.
Hon tänkte inte ens göra klart det hon hade påbörjat.
Bild 2: Är från samma tillfälle, här ser ni hur Denise hårbotten såg ut. Suck!
Bild 3: Mycket snyggare hårfärg efter att Denise själv hade färgat det hemma.
Sista gången vi var där var Onsdagen innan inspelningen, våra hårfärger var långt ifrån lika!
På Torsdagen gick vi till Headbanger och frågade vad dom tyckte att vi skulle göra. Dom behövde
inte ens känna på håret för att uttala sig om att det var alltför slitet för att färga det igen (på oss båda).
Sen kollade dom hur löshåret satt fast och dom nästan skrek rätt ut att vi måste ta ur löshåret så fort som möjligt!
Eftersom den som hade satt i det inte alls hade någon erfarenhet i hur man sätter fast löshår med nailhair.
Dom duktiga frisörerna sa också att inget av det hon hade gjort var något vi skulle betala för!!
Okej, så här kommer prislistan! ''Frisören'' sa att vi skulle betala lite över 2000:- tillsammans,
för det hon hade förstört.
Vi köpte nailhair för lite mer än 1600:-
(eftersom ''frisören'' sa att hon kunde sätta fast det. Här visste inte vi att hon var outbildad inom löshår)
Vi köpte hårfärg och färgade hemma, färg för 400:-
Där var vi uppe i 2000:-, men för oss är kostnaderna inte slut än!
Vi måste gå till frisören (en duktig frisör) för att ta ut löshåret, det kostar runt 2000:-
Sen måste vi köpa nytt hår på clips för 1600:-
- eller sätta i löshåret igen (hos en duktig frisör) vilket kostar runt 2000:- MINST
Vad anser ni?
♥ tvillingarna
Stina
Jag tycker inte att ni ska betala. hon har ju pajjat erat hår, hon har inte uppnåt det hon skulle med jobbet, å slår färgen över å blir fel färg så ska man inte betala tycker jag. Ni borde FÅ betalt!!
Maria
Ni borde inte betala ett enda öre! Är man inte nöjd med resultatet hos en frisör så ska man kräva pengarna tillbaka! Vet precis hur det känns att få håret förstört av en s.k frisör. Jag behövde inte betala men fick istället betala med att klippa av håret för att det vart såå sjukt slitet! Så jag tycker ni inte borde betala//Maria
Anonym
Jag tycker att om ni har kommit överens om ett pris så får ni faktiskt betala det, vare sig det blev dåligt eller inte. Det är som att gå till en vanlig frisör och sen inte bli nöjd själv och vägra betala.. :S sen får ni ju tänka efter lite, hon tog studenten i somras och är antagligen inte superduktig än.
Amlan
Ni hade ju kunnat kolla på ev. diplom, betyg, kursintyg, osv innan ni gav frisören tillgång till ert hår. Satt inte sånt synligt i salongen?
Men tråkigt att det blivit så som det blivit nu.
KCB
Jag tycker verkligen inte ni ska behöva betala. Hon fullföljer ju inte det hon lovade. Jag menar kunden har alltid rätt, ett klassiskt myntat uttryck. Och eftersom hon nu, tar på sig att fullfölja något. Något som hon inte ens har utbildning till. Och sedan inte fullföljer det. Då ligger allt på hennes bord. Det Frisören som är den ansvariga.
Till frisören: "Kom ihåg att en nöjd kund talar om det för i snitt 2-3 personer. En missnöjd kund, talar om det för ca 10-11. Börja tänka lite långsiktigare. Du lever på kunder, eller hur?
/ KCB
Madeleine
Jag tycker inte ni borde betala henne ett enda öre! Det sägs att ett gott rykte sprider man till 2 personer medan ett dåligt sprider man till fler än 10.. Nu såg jag att KCB också skrivit det, Men det stämmer faktiskt, så hon blir nog inte så populär framöver.. Går man till en frisör och inte blir nöjd så är det faktiskt upp till frisören att rätta till felet så att det blir som man vill ha det.
Sofia
Ni gick till frisören för att för att få ett speciellt resultat, om hon inte uppnåt det resultatet ska hon väl inte ha betalt för det? Till den som srkev "man får ju betala även fast det blev dåligt det gör man ju hos riktiga frisörer". Gör man det? Om jag har blivit missnöjd har jag sagt till så har dom fått åtgärda det på plats.
Man vill väl alltid ha en nöjd kund??!
Om hon sagt innan att jag gör ett dåligt jobb men ni får det billigt, hade ni gjort det? Tro inte det va :)
alix
är det hon e***a ni skriver om?
Jag tycker det låter så konstigt isf, för hon har ju -varje gång jag sett henne- haft skitsnyggt hår själv.
Och utbildat sig till firsör?
Sen att få svart att bli ljusare kan väldigt lätt bli orangeaktigt från början, med tanke på hur svårt det är att få bort från håret..
Och samma sak med blondt, det bruna blir gärna gröndassigt efter ett par tvättar, med tanke på att man blekt bort alla pigment.. så sätter sig färgen mer och mindre på olika ställen - beroende på vart det är mer slitet och inte..
Aja, hoppas håret erat blir som ni velat snart.
& lycka till! ^^
Tycker ni tar i för mkt... betala och gå vidare!
Anonym
Jag tycker inte ni ska behöva betala med tanke på alla pengar ni kommer få lägga ner på att fixa erat hår igen. Att "frisören" ställer upp och det tar mkt av hennes fritid är väl inte så kul. Men med tanke på att erat hår blev så pass förstört så ska ni inte betala.
Jag har själv rätt så bra erfarenhet av löshår i olika sorter, och att sätta i ca 100 slingor hos frisören kostar kring 4500 kr. Det är inte lite pengar man pratar om // anonym
fattar inte hur ni orkar hänga ut alla som gör något som ni anser vara fel.
Stina
Jag skulle aldrig betala en frisör som gör ett dåligt jobb. Och känner frisören att det är ett förstort projekt och hon/han är osäker på om den klarar av det ska man inte inte göra det utan föreslå någon annan frisör. Som någon tidigare sa: kunden har alltid rätt och kunden kommer alltid i första hand.
Sen till den som lämnat kommentaren utan namn 15.20: det är väl deras blogg där de får säga som de vill, tycker du inte om det behöver du inte läsa bloggen.
konstigt att håret vart slitet då. när man ska bli blond så snabbt från att ha färgat svårt hår hemma så kan det inte bli annat. och dessutom tar det lååång tid att bli riktigt blond.
KCB
Tycker det är svårt att hänga ut någon när man inte nämner personen i frågas namn. Är bara personen själv, och detta fallet väninnan som vet vad det handlar om. En annan sak att skriva namnet på salongen och frisören. Vilket dem inte har gjort, sen sluta klanka ner på Systrarna Arrman. Okej om ni har något vettigt att skriva, och för gud skull signera med era namn. Anonymiteten gör saken bara mer patetiskt!
Denise Arrman
till alla anonyma som skriver; man antar att ni är vänner till "frisören" eller bor i falun eftersom att ni inte vågar stå för det ni skriver, och dessa kommentarer bryr vi oss inte om. så fortsätt skriv ni om ni vill, men har ni något vettigt att säga så skriv era namn.
Denise Arrman
VART står det att jag skulle bli blond?!?!
Denise Arrman
självklart blev håret slitet, det har gått av överallt, så ja det blir det. jag har inte klagat på det, sånt får man räkna med när man bleker. men inte att det blev så orangt som det blev när mitt hår var ljusare INNAN hon skulle färga det BRUNT som blev ORANGT. herregud vad vissa människor är trögfattade. orangt= FULT, och det är det jag har klagat på. vi klagade även på isättningen av löshår och pengarna hon ville att vi skulle betala.. men om ni inte kan läsa & fatta vad som står behöver ni inte ens kommentera inlägget med massa onödiga kommentarer..
Nathalie
Som sagt det är väldigt svårt att få håret riktigt blont efter att man har haft det svart, alltså bör man inte ha för stora förhoppningar och tro att det ska bli bra på kort tid. Och ni som klagar så mycket på priset som hon satt, varför gick ni bara inte till en riktig frisörsalong ifrån början då? jag skulle iaf aldrig förlita mig på att mitt hår skulle bli exakt som jag ville om jag inte gick till en salong. Sen att ni inte blev nöjda med löshåret, kom igen är det världens grej eller? är väll bara att skippa det och vara lite naturlig? förstår om ni är besvikna på att det inte blev som ni ville, men ni behöver inte göra världens sak av det hela. Gå till en salong framöver bara, så slipper ni hänga ut "privata personer"
/ Nathalie
Stina
Vad tråkigt att ni inte blev nöjda då jag är bekant med frisören,då vi gått på samma skola och hon är grymt duktig.
malin
haha? ni ska verkligen inte betala den där såkallade frisören? erat hår var ju MYCKET SNYGGARE innan och när ni hade färgat det själva? gud! försäten, ni är skitsnygga :D
Elin
Usch vilken tråkig upplevelse ni varit med om:( Som frisör borde man veta att det är idiotiskt att försöka bleka ett så mörkt hår som Denise hade från början (det vet ju till och med jag som inte är ubildad men vill bli frisör), hon borde ha berättat för er att det är mer eller mindre omöjligt. Hon tog stora risker med att göra om era hår. Tycker inte ni ska behöva betala för det, OM ni inte själva sa ni ville ta risken och hon påpekade att det antagligen kommer krävas tid, pengar och slita på erat hår? Jobbar denna tjejen i en salong eller hemma, så man själv inte går till henne:P De på headbanger är toppen, de vet vad de sysslar med! Hoppas det löser sig för er med håret! När jag är utbildad så blir ni mina kunder, ska ta hand om erat fina hår;) Kram E
Magda
de där med att ni inte ska göra någon stor grej om löshåret. jag tror ingen verkar förstår vilka summor det egentligen handlar om.
väljer man att prioritera och köpa löshår så ska man kunna få håret bra ochså! ni hade lagt ner en hel del pengar på håret innan ni gick och färga det hos "frisören".därför tycker jag att man har den rätten att förvänta sig att det ska bli bra.
det blir världens sak av de hela när det som sagt är de summor ni har lagt ner + de summor ni kommer att få lov att lägga ner på att fixa det är så pass stora. det är inte lite. å alla flickor vet att är man missnöjd med håret så är de inte skoj!
detta är inget illa menat mot "frisören", men ja tycker hon inte ska kräva hela den summan som var sagt från början då flickornas hår inte blev bra.
man lär sig av sina misstag, nästa gång vet ni att ni antingen ska färga hemma elr på en salong=)
jobbig situation, betalade ni? eller hur slutade allt?
Emma
Alltså herregud. Vet inte ens var jag ska börja. Och jag håller med dom som skriver att ni överreagerar. Hade det varit en omvänd situation och det hade varit någon av er som hade varit i hennes skor och hon vägrat betala efter att ni lagt ner all den tiden på att göra så gott ni kunde för henne, då hade ni definitivit hängt ut henne i bloggen för att hon vägrat betala. Ni gnäller jävligt mycket, och tänker er väldigt sällan in i andras situationer. Ni hade aldrig velat bli behandlade så som ni behandlar henne nu. Går man till en person som endast "utbildat" sig till frisör på ett gymnasieprogram, då kan man fan inte räkna med att resultatet blir som på en riktigt frisörsallong. Och med tanke på att ni fick så pass stor rabatt gentemot vad de skulle kostat i vanliga fall hos en riktig frisör så borde ni betala det priset, för hon gjorde sitt bästa och det är allt hon kan göra.. Ingen kan göra mer än sitt bästa, och för ett sådant lågt pris ni skulle betala för de där 3:e gångerna var (och alla inlägg ni skrivit att ni varit hos henne i fleeeera timmar) så borde ni betala! Det är respektlöst och pinsamt att bete er som ni gör nu. Jag antar att ni inte hade råd att gå till en riktig frisör eftersom ni valde att gå till henne, men då kan ni inte förvänta er samma reslutat som hos en riktigt frisör heller när vi betalar en sådan liten summa. (Med tanke på allt hon gjort och alla tid hon lagt ner!) Så tänk er in i hennes situation, all jävla tid hon slösat bort för ingenting.. det är ju inte så att hon "sabbat" erat hår med flit. Ni fyller snart 18, bete er som de och inte som 13.. Betala de ni är skyldiga henne och gå vidare!
Amanda
Tycker inte ni ska betala för att få löshåret ditsatt men det med färgningen så hade ni ju ett val att välja frisör själv eller hur ?
Och det är ju väldigt svårt med svart hår och få det ljusare.
Hade nog blivit bättre om ni gick till en mer erfaren frisör och gjorde det. förstår att det känns jobbigt att lägga ut så mycket pengar men ni hade ju ett val och ni valde "frisören" .
Det är min åsikt iaf, hoppas det gick bra att fixa till det själva :)
Nicole Arrman
Stina:
- Tack för din åsikt Stina. :)
Nicole Arrman
Maria:
- Nej precis, är man inte nöjd med resultatet man har fått efter att man har varit hos frisören så antingen betalar man inte eller så får frisören färga håret tills det blir som man själv ville ha det. I både mitt och Denise's fall var våra hår egentligen för slitna för att färga på igen - utan att alltihop skulle gå av. Tack för din åsikt. :)
Nicole Arrman
Anonym:
- Okej.. Men om man går till en vanlig frisör så gör dom alltid klart det tills man blir nöjd, dom hänvisar inte till ''asktoningen som finns på Åhlens''. Fast så kanske dom är på din frisörsalong, vad vet jag. Nej självklart är hon inte superduktig, detta är väl bara ett bevis på det. Men då borde hon inte ha tagit på sig det stora jobbet.. Hon borde ha insett det från början och tipsat om en annan frisörsalong som nog skulle klara av det.
Nicole Arrman
Amlan:
- Ja men det är inte precis det första man gör - kollar upp alla diplom och kursintyg.. och nej hon har inte öppnat någon egen salong än så det satt inte synligt i salongen. Hon har kört hemma sen hon tog studenten från gymnasieutbildningen. Ja det känns trist!
E, kan få betala stora summor pengar om hon driver "eget" tar betalt hemma genom att göra tjänsten svart utan att skatta dessutom
sassa thörnell
jag tycker att E är en jättebra frisör, hon har både färgat, klippt och satt upp balfrisyr på mig och har alltid blivit lika nöjd och hon är verkligen värd dom billiga summorna hon gör det för.
Jag tycker att ni ska betala. Bara för att ni vart hos en "privat frisör" är det inte okej att skippa att betala. Hur hade ni gjort om det var på en riktig salong, då hade ni fått lov att betala. Och det är inte säkert att man blir 100% nöjd jämt när man färgar håret heller. Och att hårbotten hade fått en rodnad kan hända vem som hellst, man reagerar olika mycket på färgen och det är inget konstigt alls. Det har det även gjort för mig när jag har vart hos frisören. Hårbotten är en känsligpunkt. Och ni verkar färga håret väldigt ofta och hålla på med löshår etc, klart håret är förstört redan då. Det slits varje gång man färgar, blekar etc. Jag tycker det är otroligt omoget av er att inte betala. Hon har trots allt gjort ett jobb och lagt ner fritid för att färga håret på er. Det kostar henne. Ni har kommit överrens om en sak och då håller man faktiskt det. Det är klart att ni kanske kan få lite billigare för att ni gjort det ex antal gånger men jag tycker det är väldigt dåligt om ni tror ni ska komma undan utan att betala något alls. Ni handlar inte speciellt smart när ni gör detta till en så stor grej. Och att hänga ut en person på internet är lagligt fel, ni har inte skrivit något namn men hela Falun vet vem det handlar om. Det ni gör är olagligt och otroligt fel.
Nicole Arrman
Anonym (skriven: 16:37)
- Hade vi varit på en riktig salong så hade dom haft tid att träffa oss när vi bad dom kolla på vårat hår (som dom på HB faktiskt gjorde när vi behövde råd och hjälp) och på en riktig salong hade inte frisören sagt att ''du kan göra det hemma själv, ask toning finns på Åhlens''. På en riktig salong hade inte frisören börjat skicka arga sms efter att man pratat med varandra i telefonen, på en riktig salong hade man sagt en tid och träffats som vi faktiskt ville i detta fall. Yes, det med att håret slits är vi medvetna om - det har vi inte klagat på heller, Denise har inte ens klagat på att massa av hennes hår gick av under blekningen, just för att vi var medvetna om det innan. Ja vi har också lagt ner pengar och fritid på vårat hår, så det jämnar ut sig. Det kostar oss också.
Vi har inte gjort det till en ''så stor grej'' det var ''frisörens'' bästa kompis som skulle ha tänkt lite längre än vad hennes näsa räckte, innan hon publicerade det hon skrev på sin BDB. :) Läs rubriken one more time ''kör ni, KÖR VI''..
Emma
Det var jag som skrev ett inlägg tidigare och nu måste jag göra det igen för ju mer ja läser om hur andra kommenterar och hur ni svarar så blir man bara mer irriterad... Så som du Nicole har svarat på en kommentar som en Anonym person skrev 16:37 så skriver du :"Di har itne gjort det till en "så stor grej" det var "frisörens" bästa kompis som skulle ha tänkt lite längre än vad hennes nästa räckte, innan hon publicerade det hon skrev på sin BDB. :)" Det du säger är alltså att om någon behandlar någon illa är det ok att själv göra samma sak? Om någon snor en jacka på gina tricot kan du göra samma sak? Det funkar itne att försvara sig så som du gör med att köra den repliken man använde när man var 5-8 år och tjafsade med någon i skolan "men det var inte jag som började.." Ta ansvar för dina handlingar. Och klart som fan alla fattar att ni lagt ut pengar och fritid på era hår, men E drar ingen vinning av att lägga ner sin fritid på er och ni hade kommit överens om en sak då håller man den! Min respekt för er har totalt försvunnit. Ni visar verkligen att ni inte är att lita på när ni behandlar någon såhär. Okej att ni är missnöjda, okej att hon inte framkallade de resultet ni hade förväntat er. Men hon har hållt sin del av överenskommelsen, nu är det er tur!!
tomas
Jag tycker ni borde skjuta er själva så patetiska
KCB
"Tomas" - Måste bara säga att det där var nog den absolut mest patetiska kommentar jag någonsin har skådat. Du kallar dem patetiska. Frågan är vem som är mest patetiskt. Nästan lite sandlådenivå på det inlägget. Tycker du kan fundera på vad i all världen som är felet, om du nu stör dig så fruktansvärt mycket på dessa magiska kvinnor. Varför ska du då läsa bloggen? Och varför ska du då kommentera? Återkom när du har något vettigt att skriva, och utöka din vokabulär. Du skämmer ut det manliga släktet för gudskull!
Madeleine
jag tycker fortfarande att "frisören" ska stå för kostnaderna av vad hon gjort.. dessutom så gör hon jobbet svart så de där pengarna kan hon ju skatta ;)
Josefine
men nu får ni ge er, ni frågade vad läsarna anser och nu har ni fått svar. sitt då inte och argumentera emot alla som har en åsikt som ni inte håller med om! några är på eran sida och några inte, deal with it!
Anonym
Ni är ju helt totalt pantade båda två. . .
Ni lär väl ändå fatta att ni ÄR SKYLDIGA att betala??
Vi tar detta exempel;
Om ni hade gått till en frisörsalong, så hade ni fått lov att betala på en gång. Men om ni går tillbaka dagen efter och inte var nöjda, då kan ni kräva av frisören att göra om felet gratis. Men om man har kommit överrens om en deal som ni nu gjort så är ni fan tattiga som skiter i att betala.....
Framförallt om ni först säger att ni är nöjda, sen kommer dagen efter och är missnöjda, visst jag fattar att man kan bli missnöjd... Men , vafan, varför sa Du/ni inte det på en gång?? När ska ni lära er att livet inte är en dans på rosor som ni bara kan glida igenom och hoppas på att alla ska stå på er sida?? Och jag vet att ni älskar att få anonyma kommentarer som ni ser er så poppis för...
Men jag kommer aldrig kunna förstå hur jävla otacksamma man kan vara som ni är...shit asså...redigera bilderna mer, platta håren mer, gör om er mer,.. ni borde lära er att ju mer ni "fixar till er" desto mer fake ser det ut... haha...gash...
Ni verkar inte vara tacksamma som får leva detta liv...gash, eran pappa hit o dit om att han är alkis o ni är stackars små maskrosbarn...mmmh...ni är så ensamma i världen om detta..
Väx upp innan någon annan spyr på er.
Denisevetvem :)
Herregud vad vissa människor är barnsliga alltså. Drar in deras pappa och allt och att de inte är tacksamma för deras liv? Pga en diskussion om deras hår? Jag vet inte riktigt hur det hör ihop. Men vissa människor växer nog aldrig upp, så enkelt är det. Jag förstår Denise och Nicole. Herregud, "frisören" gjorde ett stort fel och inte ska man behöva betala för något sånt då? En frisörs jobb är väl att fixa ens hår som man vill ha det och som man blir nöjd med? Inte förstöra håret och göra till en färg man alls inte ville ha? Sen att Denise fick lov att färga själv sen hemma och det blev mycket bättre än innan är ju helkonstigt, då tjejen har gått frisörlinjen och borde kunna fixa ens hår. Ni ska inte betala något, när hon har gjort ett så pass stort fel som hon har gjort. Jag kan förstå om man går till frisören och så kanske man t.ex. inte blev så nöjd över en klippning men att det fortfarande ser bra ut. Men om man får sitt hår färgat orange så är det inte okej om man kallar sig frisör?? Nej, ni ska alltså inte betala ett öre.
Och den anonyma kommentaren:
"Väx upp innan någon annan spyr på er."
- Ja, undra vem som ska växa upp egentligen när man skriver en sån kommentar? Skrattretande, huhu.
Ta hand om er Denise & Nicole! =)
Kramar
Lisa
En sak bara... var hon ens klar med era hår?
tänkte bara säga att det inte någonstans kostar TVÅ TUSEN att plocka UR ett löshår!!! det kostar bara ett par hundra. och VART betalar du TVÅ TUSEN för att sätta i löshår?! jag vet inte EN enda salong som sätter i hår som du själv tar med dig, och verkligen inte för två tusen. isåfall också bara för ett par hundra. just so you know girls. =)
alix
"Ni verkar inte vara tacksamma som får leva detta liv...gash, eran pappa hit o dit om att han är alkis o ni är stackars små maskrosbarn...mmmh...ni är så ensamma i världen om detta.."
Såntdär blir jag så jävla ledsen över.
Vafan har deras pappa med att göra att dom är missnöjda över sitt hår?!
Folk ska alltid trampa på de sköraste trådarna, och jag tycker dethär börjar gå för långt..
Man behöver inte plocka fram det mest känslosammaste hos andra för att man inte är ense om vissa saker.
Herregud.. Du/Ni behöver ju inte hålla med dom men visa lite respekt förfan...
Linnea
helt klart ska ni betala "frisören" för det hon har gjort, hon har ju lagt ner tid och jobb på erat redan sönderfärgade hår. ¨skyll er själv för att ni var snåla och inte gick till en riktig salong. snålt snålt........
anna
orka allt snack att om ni hade gått till en "riktig" frisör hade det blivit si&så- tough luck, nu gjorde ni ju inte det och då får ni skylla er själva. ge henne pengarna ni är skyldig henne och var inte så inåt helvete snåla nästa gång isåfall.
W I C T O R I A
Jag färgar nog hemma! :'D


